13 august 2007

LA O BERE isi schimba atitudinea

Au trecut cam 2 luni de cand am pus bazele "La o bere". Si dupa un timp am realizat ca "La o bere" nu era ceea ce ne-am dorit noi sa fie, in concluzie nu suntem multumiti de ceea ce am facut pana acum. Asa ca dupa meciul Steaua-Zaglebie, profitand de faptul ca tot ne-am strans toti sa il vedem, am organizat o asa numita "sedinta de redactie". Si astfel am hotarat sa ne schimbam atitudinea, stilul si sa incercam sa facem o treaba mai buna, sa dechidem subiecte interesante de discutie si sa prezentam lucrurile intr-un mod cat se poate de interesant. Bine, asta e doar planul, acum ramane de vazut daca o sa reusim sa realizam ceea ce ne-am propus. Asteptam parerile si comentariile voastre :) ...apropo acum avem si reclame :))... e un inceput nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu