13 august 2007

Goran Bregovici un adevarat maestru



Acum cateva zile am vazut din intamplare la TV o reclama(nu mai tin minte la ce...) care avea pe coloana sonora un fragment dintr-o melodie apartinand lu' Goran Bregovici-Sheva. Mi-a placut foarte mult fragmentul acela asa ca am deschis netu' si am downloadat cam tot ceea ce am putut gasi semnat de Goran Bregovici si am inceput sa ascult.
Mai auzisem de Goran si de orchestra lui (The weding and funeral orchestra), dar nu am fost niciodata interesat sa ii ascult piesele. Eh, uite ca am facut-o acum si sincer nu imi pare rau. Am descoperit un gen de muzica inedit, care combina muzica traditionoala a popoarelor balcanice cu influente muzicale mai moderne, adaugand chiar si un pic de chitara electronica. Cam greu de explicat in cuvinte....oricum muzica lui Goran Bregovici este genul de muzica pe care o asculti cu sufletul.
Nu vreau sa par prea spiritual dar muzica lui chiar m-a impresionat. Pentru cei care vor sa asculte le recomand piesele: Cajesukarije Cocek; Die Ma,Die Ma Ciebie; Gypsy Reggae si Arizona dream (acestea sunt preferatele mele).

Un comentariu: