20 iunie 2007

Ocean's 13


De curand am vazut si mult asteptatul Ocean's 13. Cu toate ca trilogiile au prostul obicei ca a treia parte sa fie proasta si sa incheie trilogia intr-un mod lipsit de gust asa cum am vazut pe la majoritatea celebrelor trilogii aparute si prin Romania, iata ca Ocean's 13 este o exceptie de la regula. Filmul pastreaza actiunea si umorul de calitate prezente si in primele 2 parti. La fel ca in Ocean's 11 si Ocean's 12, actiunea consta intr-un plan foarte inteligent si foarte bine elaborat pentru o lovitura pe masura. Pe langa cunoscutii actori din primele 2 parti( Brad Pitt, George Clooney, Andy Garcia etc), in cea de-a treia parte apare si incontestabilul Al Pacino, care joaca rolul personajului negativ asa cum numai el stie sa o faca.
Un aspect pe care l-am observat in primele 2 parti este ca Rusty(Brad Pitt) avea obiceiul sa manance foarte mult. Aproape in toate secventele filmului manca cate ceva....lucru kre nu se mai regaseste in cea de-a 3-a parte...oare de ce?
In concluzie Ocean's 13 este un film foarte bun, cu o actiune foarte buna, umor de calitate, faze neasteptate...tot tacamul:) Oare mai apare si Ocean's 14???:D

2 comentarii:

  1. tu chiar ai stat atent sa vezi ce face bradpit in fiecare cadru? iti plac filmele.... ciudatule :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca mai apare si 14. Eu m-am cam plictisit la ultima parte, e prea previzibil

    RăspundețiȘtergere