20 iunie 2007

LA O BERE in Brown Sugar

Azi am fost cu prietenii la o bere in Brown Sugar(acesta fiind si locul in care s-au pus bazele proiectului "La o bere" :D)Hmmm....ce sa zic...interesant locul....linistit, lume buna, asezare placuta(la marginea parcului I.O.R.), inconjurat de copaci stufosi, spatiu mare dar cu mese cam inghesuite ca doar stiti cum e romanul, intotdeauna sa exploateze locul la maxim :)). La muzica nu prea am fost atent dar parea destul de diversificata. Personajul interesant al serii a fost ospatarul, care, pe langa bauturi ne-a servit si vre-o doua glumite(foarte seci si lipsite de haz) din repertoriul personal. Citez: "las si eu tava asta un pic pe masa poate se imprieteneste cu voi" si la intrebarea: "imi aduci si mie un pai?", pusa de unul dintre prietenii mei, acelasi ospatar comediant a raspuns: "in vre-o trei zile sper sa ajung"(HA HA HA). Nu stiu daca fenomenul e raspandit la tot personalul terasei, dar daca sunteti in cautarea unui moment gen stand-up comedy, treceti si pe la Brown Sugar ca poate il nimeriti pe Chris Rock asta in devenire. Trecand peste asta, terasa e chiar draguta si o recomand pentru iesiri la o bere cu prietenii dar si pentru iesiri la o cafea cu iubita(dar totusi aveti grija la ospatar ca poate o cucereste cu vreo glumita)

2 comentarii: