20 iunie 2007

Nea' Gigi vrea insula

Din ciclul "ce perle mai scoate nea' Gigi pe la televizor", am placerea sa v-o prezint pe ultima: Gigi Becali, patronul echipei Steaua, a declarat ca vrea sa isi cumpere insula(ca na, omu' isi permite) langa muntele Athos(probabil sa fie mai aproape de Dumnezeu sau ceva de genu asta). Nu stiu daca am inteles bine dar parca a zis si ca ar vrea sa mute baza sportiva a echipei Steaua pe aceasta insula. Oricum sunt tare curios daca chiar o sa faca treaba asta.....si oare ce nume o sa dea insulei??:))

5 comentarii:

  1. n ia vazut k a zis k se vede presedinte?? lol,oricum nu te mai lua de el

    RăspundețiȘtergere
  2. gigi presedinte... LOL !!!!!!!1111122

    RăspundețiȘtergere
  3. nea` gigi nu vrea sa cumpere si privilegiu` de a-mi face o felatie?

    RăspundețiȘtergere
  4. nea gigi isi scoate album.na-o p asta:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. dap...am auzit-o si pe asta...ma gandeam sa scriu despre subiect...dar oricum daca o fac nu o sa fie aici ca noi ne-am mutat....nu ai aflat?acum ne gasesti pe www.laobere.com :)

    RăspundețiȘtergere