21 iunie 2007

Audi R8 in Romania

R8, noua creatie a germanilor de la Audi este dupa parerea mea o bijuterie in toata regula.Audi R8 a luat de fapt numele si performantele bolidului castigator de 5 ori a cursei de la Le Mans. Prima oara R8 a fost prezentat la Paris Motor Show, toamna trecuta. Ea intra intr-un club din care mai fac parte si Lamborghini Galardo, Bugatti si Porsche. Deignul futurist si in acelasi timp elegant, combinat cu un propulsor de 4,2 litri cu 8 cilindri si injectie directa pe benzina care dezvolta 420 CP, da nastere dupa parerea mea unei masini extraordinare. Accelereatia de la 0 la 100km/h este de 4,6 secunde, iar viteza maxima este 301km/h.(din cate am inteles nu are limitator de viteza:D:D)
Ceea ce pot sa spun k m-a uimit este ca cele 15 unitati rezervate Romaniei au fost deja epuizate, chiar daca pretul acestei masini depaseste cu mult 100. 000 euro(e clar....m-am convins...romanii sunt saraci..). Prezentarea masinii in Romania a avut loc la Cafe Saga(fosta Nova Brazilia), unde masina a putut fi admirata pe parcursul a trei zile.
Mai jos v-am lasat spre vizionare filmuletzul promotional si test drive-ul din Las Vegas.Enjoy:)


Un comentariu:

  1. chiar vroiam sa-mi iau o masina si nu ma hotarasem ce sa-mi iau... iau un "Head turner" dinasta :D

    RăspundețiȘtergere