3 septembrie 2007

Ziua de nastere...


Nu stiu cum sunt altii...dar cand ma gandesc acum la ziua de nastere...ma gandesc doar la o alta zi din calendar. Nu stiu de ce dar intotdeauna am trait cu impresia ca ziua de nastere trebuie sa fie deosebita...ceva iesit din comun...ceva ce nu faci in restul anului. Dar uite ca nu e asa...ziua de nastere a ajuns sa fie doar o zi ca toate celelalte. Sigurele lucruri deosebite care se intampla in aceasta zi sunt cateva urari de bine din partea familiei, uneori insotite si de cate un cadou (care evident niciodata nu e ceea ce ti-ai dorit), cateva mesaje chinuite de la prieteni gen: la multi ani, multi bani, fericire, femei, bla bla bla, iar pe la sfarsitul zilei o iesire la o bere, sau intr-un club sau o petrecere (fiecare dupa posibilitati). Daca mai ai ghinionul sa mai fii si la munca de ziua ta...atunci chiar ca s-a ales prafu de onomastica...:)).
In concluzie, ziua de nastere a devenit prea monotona, prea banala, fara nimic special de care sa iti amintesti sau sa povestesti (poate doar ca nush ce prieten s-a imbatat stanca si a facut pe clovnu pe acolo).
Am zis si la inceput...nu stiu cum sunt altii, poate altii chiar sunt fericiti cu chestiile astea, dar yo nu mai suport genu asta de onomastica...tre sa fac ceva sa scap de monotonie (ma gandeam la anu de ziua mea sa sar cu parasuta :))....ar fi ceva nu??). Si ca am uitat sa mentionez....azi e ziua mea...am facut si yo 21 de ani...multi ani sa traiesc...mergem inainte....NEXT!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu